Pobierz materiały według tematów dnia

Tydzień I. Dzień 1.:Jak to będzie po wakacjach? / Którędy w prawo, którędy w lewo?
Tydzień I. Dzień 2.:Co to znaczy „pielęgnować wakacyjne przyjaźnie”? / Jak wykonać plan sali?
Tydzień I. Dzień 3.:Od kogo zależy bezpieczeństwo na drodze? / Czego można dowiedzieć się z planu?
Tydzień I. Dzień 4.:Dlaczego tak trudno wrócić do szkoły? / Po co robi się wykresy słupkowe?
Tydzień I. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień II. Dzień 1.:Jacy jesteśmy? / Jak są zapisane liczby w tabeli 100 liczb?
Tydzień II. Dzień 2.:Po co nam wzajemna pomoc i współpraca? / Jak odszukać liczbę w tabeli 100 liczb?
Tydzień II. Dzień 3.:Jak to jest być nowym? / Co oznaczają cyfry w zapisie liczb?
Tydzień II. Dzień 4.:Co to znaczy „zachowywać się kulturalnie”? / Ile to złotych?
Tydzień II. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień III. Dzień 1.:Co to jest „Dzień Kropki”? / Jak zapisać, że czegoś jest więcej lub mniej?
Tydzień III. Dzień 2.:Jak można odkryć swój talent? / Co to jest „oś liczbowa”?
Tydzień III. Dzień 3.:Jak uczyć się od siebie nawzajem? / Jak są ustawione liczby na osi liczbowej?
Tydzień III. Dzień 4.:Jakie mamy pomysły na ten rok szkolny? / Co jest podobnego w działaniach 1 + 5 i 10 + 50?
Tydzień III. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień IV. Dzień 1.:Jakie może być drugie życie wyrzuconych śmieci? / Jak można zilustrować działania?
Tydzień IV. Dzień 2.:Na czym polega akcja sprzątania świata? / Jak można ułatwić sobie dodawanie i odejmowanie?
Tydzień IV. Dzień 3.:Jak dbać o czystość wokół nas? / Jak dodawać i odejmować pełne dziesiątki?
Tydzień IV. Dzień 4.:Jak będziemy sprzątać świat za 100 lat? / Powtarzamy – pamiętamy
Tydzień IV. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień V. Dzień 1.:Jaka może być jesień? / Jakie znamy figury geometryczne?
Tydzień V. Dzień 2.:Dlaczego jesienne liście są kolorowe? / Co to jest „rytm”?
Tydzień V. Dzień 3.:Jakie zmiany zachodzą w przyrodzie jesienią? / Co to jest „oś symetrii”?
Tydzień V. Dzień 4.:Czy warto jeszcze pisać listy? / Czy bryły to figury płaskie?
Tydzień V. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień VI. Dzień 1.:Czy drzewo może sięgać do samego nieba? / Jak odczytywać dane z tabeli?
Tydzień VI. Dzień 2.:Czy istnieje lekarstwo na samotność? / Czy tabela pomaga w rozwiązywaniu zadań?
Tydzień VI. Dzień 4.:Co nam dają drzewa? / O ile więcej, o ile mniej?
Tydzień VI. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień VII. Dzień 1.:Co można kupić na straganie? / Jak obliczyć niewiadomą liczbę?
Tydzień VII. Dzień 2.:Kto pozamykał witaminy w słoikach? / Jak wykonywać działania z okienkiem?
Tydzień VII. Dzień 4.:Z czego robi się kaszę? / Jak można wykorzystać pieniądze do obliczeń?
Tydzień VII. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień VIII. Dzień 1.:Jak powstaje wiatr? / Czy podobieństwa w działaniach ułatwiają obliczenia?
Tydzień VIII. Dzień 2.:Kto dogoni wiatr? / Jak najłatwiej dodać lub odjąć 9?
Tydzień VIII. Dzień 3.:Komu jest potrzebny wiatr? / Czy podczas dodawania można zmieniać kolejność liczb?
Tydzień VIII. Dzień 4.:Co to jest „babie lato”? / Powtarzamy – pamiętamy
Tydzień VIII. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli

Nie znaleziono materiałów

Spróbuj wpisać inną frazę lub usunąć zawartość pola wyszukiwania.

Materiał dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555