Pobierz materiały według tematów dnia

Tydzień XIX. Dzień 2.:Kto wymyślił kino? / Kiedy w ciągu doby jest godzina 0.00?
Tydzień XIX. Dzień 4.:Czy komputery są wszędzie? / Co to znaczy „wpół do piątej”?
Tydzień XIX. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień XX. Dzień 1.:Jak żyć z chorobą? / Jak obliczyć, ile godzin trwał film?
Tydzień XX. Dzień 2.:W jaki sposób wykryć chorobę? / W jaki sposób możemy obliczać czas w minutach?
Tydzień XX. Dzień 3.:Jak zapobiegać chorobom? / Do czego przydaje się obliczanie czasu?
Tydzień XX. Dzień 4.:Co mam robić dla zdrowia? / Powtarzamy – pamiętamy
Tydzień XX. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień XXI. Dzień 1.:Dlaczego rosnę? / Jak mnożymy i dzielimy liczby przez 4?
Tydzień XXI. Dzień 2.:Kto nie może mieć kota? / Jak mnożymy i dzielimy liczby przez 4?
Tydzień XXI. Dzień 4.:Czego nie wiemy o mózgu? / Jak można mnożyć i dzielić liczby przez 5?
Tydzień XXI. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień XXII. Dzień 1.:W co się ubrać? / Jak mnożyć i dzielić przez 6?
Tydzień XXII. Dzień 2.:Czy ubrania zawsze muszą być nowe? / Jak mnożyć i dzielić przez 6?
Tydzień XXII. Dzień 3.:Dlaczego mamy w szafie tyle ubrań? / Jak można mnożyć i dzielić liczby przez 7?
Tydzień XXII. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień XXIII. Dzień 2.:Co to jest „przesilenie wiosenne”? / Jak mnożymy i dzielimy liczby przez 8?
Tydzień XXIII. Dzień 3.:Co kasztanowiec robi wiosną? / Jak mnożyć i dzielić liczby przez 9?
Tydzień XXIII. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień XXIV. Dzień 1.:Co spotkało Panią Wronę? / Jak mnożyć i dzielić liczby przez 10?
Tydzień XXIV. Dzień 2.:Do czego może służyć kapelusz? / Jak mnożyć i dzielić liczby przez 10?
Tydzień XXIV. Dzień 3.:Czy bocian je żaby? / Co skrywa tabliczka mnożenia?
Tydzień XXIV. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień XXV. Dzień 1.:Kto interesuje się kosmosem? / Co znaczy „2 razy więcej”, a co „2 razy mniej”?
Tydzień XXV. Dzień 2.:Czego nie wiemy o kosmosie? / Co znaczy „2 razy więcej”, a co „2 razy mniej”?
Tydzień XXV. Dzień 3.:Czy jest możliwe życie poza naszą planetą? / Jak obliczyć, ile razy flamastry są droższe niż ołówek?
Tydzień XXV. Dzień 4.:Dlaczego nie spadamy z Ziemi? / Jak obliczyć, ile razy flamastry są droższe niż ołówek?
Tydzień XXV. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień XXVI. Dzień 1.:Co mogę zrobić dla Ziemi? / Jak można bawić się mnożeniem liczb?
Tydzień XXVI. Dzień 2.:Co jest groźniejsze: smok czy smog? / Jak maszyny liczbowe dzielą liczby?
Tydzień XXVI. Dzień 3.:Skąd się biorą dzień i noc, a skąd – pory roku? / Jakie zadania można ułożyć do ilustracji?
Tydzień XXVI. Dzień 4.:Jakie są skutki ocieplenia klimatu na Ziemi? / Czy w zagadkach mogą być pułapki?
Tydzień XXVI. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień XXVII. Dzień 1.:Skąd się wzięła nazwa „Galapagos”? / W jakiej kolejności wykonujemy obliczenia?
Tydzień XXVII. Dzień 2.:„Islandia” – co to znaczy? / Jak można zapisać rozwiązanie zadania?
Tydzień XXVII. Dzień 3.:Dlaczego Wyspa Wielkanocna nazywa się „Wielkanocna”? / Ile obliczeń trzeba wykonać, żeby rozwiązać zadanie?
Tydzień XXVII. Dzień 4.:Kto mieszka na wyspach Bergamutach? / Powtarzamy – pamiętamy
Tydzień XXVII. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli

Nie znaleziono materiałów

Spróbuj wpisać inną frazę lub usunąć zawartość pola wyszukiwania.

Materiał dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555