Pobierz materiały według tematów dnia

Tydzień I. Dzień 1.:Jak ci minęły wakacje? / Która liczba jest większa, a która mniejsza?
Tydzień I. Dzień 2.:Co znaczy słowo „przewodnik”? / Co pomaga w dodawaniu pełnych dziesiątek?
Tydzień I. Dzień 3.:Czy chcesz ze mną zwiedzać świat? / Jakie są sposoby dodawania liczb?
Tydzień I. Dzień 4.:Dlaczego warto mieć marzenia? / Którym sposobem najlepiej dodawać liczby?
Tydzień I. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy
Tydzień II. Dzień 1.:Co się dzieje wokół nas we wrześniu? / W jaki sposób można łączyć liczby, żeby łatwo dodawać?
Tydzień II. Dzień 2.:Co wydarzyło się 1 września 1939 roku? / Jak odejmujemy pełne dziesiątki?
Tydzień II. Dzień 3.:Kim jest Asiunia? / Jakie są sposoby odejmowania liczb?
Tydzień II. Dzień 4.:Jak wyglądało dzieciństwo w czasie wojny? / Którym sposobem najlepiej odejmować liczby?
Tydzień II. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy
Tydzień III. Dzień 1.:Po co nosić odblaski? / Jak sprawdzić wynik odejmowania?
Tydzień III. Dzień 2.:Co nam powie ratownik? / W jakiej kolejności wykonujemy działania?
Tydzień III. Dzień 3.:Jak bezpiecznie wrócić ze szkoły? / Jak można zapisać rozwiązanie zadania?
Tydzień III. Dzień 4.:Dlaczego internet może być niebezpieczny? / Jak bez obliczeń porównać wyniki działań?
Tydzień III. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy
Tydzień IV. Dzień 1.:Gdzie ukrywa się woda? / Jaka liczba powinna znaleźć się w okienku?
Tydzień IV. Dzień 2.:Czym jest „woda”? / Jak rozwiązywać zadania za pomocą działań z okienkiem?
Tydzień IV. Dzień 3.:Gdzie na Ziemi jest mało wody? / Jak zapisać do zadania działanie z okienkiem?
Tydzień IV. Dzień 4.:Czy bez wody można żyć? / Powtarzamy – pamiętamy
Tydzień IV. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Tydzień V. Dzień 1.:Kajakiem czy żaglówką? / Która jest godzina?
Tydzień V. Dzień 2.:Kto policzy jeziora na Mazurach? / Jak obliczyć, ile czasu coś trwa?
Tydzień V. Dzień 3.:Co to jest „róża wiatrów”? / Ile to godzin i minut?
Tydzień V. Dzień 4.:Gdzie jest wschód słońca? / Do czego są nam potrzebne sekundy?
Tydzień V. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy
Tydzień VI. Dzień 1.:Kim jest Betty? / Na czym polega mnożenie liczb?
Tydzień VI. Dzień 2.:Czego może nas nauczyć pies? / Co wiemy o tabliczce mnożenia z klasy 2?
Tydzień VI. Dzień 3.:Jak wygląda życie psa? / Jak mnożyć liczby przez 0 i 1?
Tydzień VI. Dzień 4.:Co zrobić, gdy zaginie pies? / Jak łatwo obliczyć wynik mnożenia?
Tydzień VI. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy
Tydzień VII. Dzień 1.:Co można ujrzeć w lesie? / Czy 36 to tylko 6 razy 6?
Tydzień VII. Dzień 2.:Co to jest „grzybobranie”? / Co oznacza wynik dzielenia?
Tydzień VII. Dzień 3.:Jakie drzewa rosną w lesie? / Jak można po równo rozdzielić cukierki?
Tydzień VII. Dzień 4.:W co zamienił się kawałek drewna? / Jak można sprawdzić wynik dzielenia?
Tydzień VII. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy
Tydzień VIII. Dzień 1.:Co się dzieje pod powierzchnią ziemi? / Czy można dzielić przez 0?
Tydzień VIII. Dzień 2.:Skąd się wzięła sól w solniczce? / Czy rysunek może pomóc w rozwiązaniu zadania?
Tydzień VIII. Dzień 3.:Czy pod ziemią jest woda? / Jak można bawić się mnożeniem i dzieleniem?
Tydzień VIII. Dzień 4.:Co Ziemia ma w środku? / Powtarzamy – pamiętamy
Tydzień VIII. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy

Nie znaleziono materiałów

Spróbuj wpisać inną frazę lub usunąć zawartość pola wyszukiwania.

Materiał dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555