Pobierz materiały według tematów dnia

Tydzień IX. Dzień 1.:Co lub kogo można stracić? / Co to znaczy „o 3 więcej” lub „o 3 mniej”?
Tydzień IX. Dzień 2.:Dlaczego dzięcioł opuszcza dziuplę? / Co to znaczy „3 razy więcej” lub „3 razy mniej”?
Tydzień IX. Dzień 3.:Na kogo można liczyć w trudnych chwilach? / Czym różni się „o 3 więcej” od „3 razy więcej”?
Tydzień IX. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy
Tydzień X. Dzień 1.:Co to jest „drzewo genealogiczne”? / Co robimy najpierw: mnożymy czy dodajemy?
Tydzień X. Dzień 3.:Jak pisać stalówką? / Co robimy najpierw: dzielimy czy dodajemy?
Tydzień X. Dzień 4.:Jak się dawniej odżywiano? / Co robimy najpierw: dzielimy czy odejmujemy?
Tydzień X. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy
Tydzień XI. Dzień 1.:Co to za święto? / Jakimi jednostkami mierzymy długość?
Tydzień XI. Dzień 2.:Kto walczył o naszą niepodległość? / Jakimi jednostkami mierzymy długość?
Tydzień XI. Dzień 3.:Co to znaczy, że ktoś jest wybitny? / Co to jest „łamana”?
Tydzień XI. Dzień 4.:Kto pisze wiersze dla dzieci? / Czy wielobok i wielokąt to jest to samo?
Tydzień XI. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy
Tydzień XII. Dzień 3.:Dlaczego to się wydarzyło? / Jak sprytnie obliczyć obwód prostokąta i kwadratu?
Tydzień XII. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień XIII. Dzień 1.:Co to jest „cywilizacja”? / Co się liczy w tysiącach?
Tydzień XIII. Dzień 3.:Jak żyją Inuici? / Czy 320 to więcej niż 32 dziesiątki?
Tydzień XIII. Dzień 4.:Co to są „stereotypy”? / Która liczba jest większa?
Tydzień XIII. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień XIV. Dzień 2.:Czy ptak może pomóc nosorożcowi? / Czy tabliczka mnożenia pomaga w mnożeniu i dzieleniu setek?
Tydzień XIV. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień XV. Dzień 1.:Czego pragnęła mała choinka z baśni? / Jak zmieniają się zadania tekstowe?
Tydzień XV. Dzień 2.:Czy jest ekologiczny sposób na choinkę? / W których zadaniach kryją się pułapki?
Tydzień XV. Dzień 3.:Jakie to będą święta? / Ile pytań można ułożyć do historyjki matematycznej?
Tydzień XV. Dzień 4.:Czy kałuża to zbiornik wodny? / Powtarzamy – pamiętamy
Tydzień XV. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień XVI. Dzień 2.:W jaki sposób przygotować się na mróz? / Ile dni ma każdy miesiąc, a ile dni ma rok?
Tydzień XVI. Dzień 3.:Jak radzić sobie w upały? / Jak obliczyć, ile mija dni?
Tydzień XVI. Dzień 4.:Jak zmienia się klimat? / Jak zapisuje się liczby za pomocą znaków rzymskich?
Tydzień XVI. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień XVII. Dzień 4.:Jacy jesteśmy my – Polacy? / Jak obliczyć upływ czasu?
Tydzień XVII. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Tydzień XVIII. Dzień 1.:Czy na wszystko mamy wpływ? / Ile to waży?
Tydzień XVIII. Dzień 3.:O czym napisać SMS? / Jak zważyć mąkę do ciasta?
Tydzień XVIII. Dzień 4.:Czy wiesz, gdzie spędziliśmy ferie? / Powtarzamy – pamiętamy
Tydzień XVIII. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli

Nie znaleziono materiałów

Spróbuj wpisać inną frazę lub usunąć zawartość pola wyszukiwania.

Materiał dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555