Pobierz materiały według tematów dnia

Tydzień XXVIII. Dzień 1.:Jakie były legendarne początki państwa polskiego? / Co wydarzyło się wcześniej, a co później?
Tydzień XXVIII. Dzień 2.:Co wiem o historii Polski? / Jak dużą liczbą jest milion?
Tydzień XXVIII. Dzień 3.:Co to jest „parlament”? / Co oznacza każda trójka w liczbie 333 333?
Tydzień XXVIII. Dzień 4.:Czy w naszej klasie panuje demokracja? / Jak można porównywać duże liczby?
Tydzień XXVIII. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy
Tydzień XXIX. Dzień 1.:Jak wygląda majowa łąka? / Kiedy coś jest podzielone na pół?
Tydzień XXIX. Dzień 2.:Czym się różni zając od królika? / Czy wszystkie ćwiartki są takie same?
Tydzień XXIX. Dzień 3.:Co zawdzięczamy owadom? / Co to znaczy „półtora”?
Tydzień XXIX. Dzień 4.:Co to są „połoniny”? / Co to znaczy „2 i pół”?
Tydzień XXIX. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy
Tydzień XXX. Dzień 1.:Czym jest „park narodowy”, a czym – „pomnik przyrody”? / Czy pytanie w zadaniu jest ważne?
Tydzień XXX. Dzień 2.:Jakie poznam parki narodowe? / Jak można zmieniać treść zadania?
Tydzień XXX. Dzień 3.:Co ciekawego jest w Nowej Zelandii? / Jak nie wpaść w pułapki profesora Zmyłki?
Tydzień XXX. Dzień 4.:Czego dowiedzieliśmy się z lektury? / Powtarzamy – pamiętamy
Tydzień XXX. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy
Tydzień XXXI. Dzień 1.:Dlaczego lubimy rowery? / Jak radzimy sobie z dodawaniem i odejmowaniem do 100?
Tydzień XXXI. Dzień 2.:Czy rower zawsze wyglądał tak samo? / Czy sprawnie mnożymy i dzielimy w zakresie 100?
Tydzień XXXI. Dzień 3.:Co powinien wiedzieć rowerzysta? / Czy umiemy odczytywać i zapisywać liczby?
Tydzień XXXI. Dzień 4.:Czy auto może mieć gniazdko? / Jak w czasie gry można poćwiczyć wykonywanie działań?
Tydzień XXXI. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy
Tydzień XXXII. Dzień 1.:Co wiem o częściach mowy i zdaniu? / Czy umiemy obliczać długość?
Tydzień XXXII. Dzień 2.:„Słówka” czy „słufka”? / Czy dobrze wykonujemy obliczenia wagowe?
Tydzień XXXII. Dzień 3.:Za co chcę ci podziękować? / Co wiemy o jednostkach czasu?
Tydzień XXXII. Dzień 4.:Co poczytać dla przyjemności? / Czy umiemy wykonywać obliczenia kalendarzowe?
Tydzień XXXII. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy
Tydzień XXXIII. Dzień 1.:Co nas czeka w klasie 4? / Czy umiemy obliczać, ile jest płynu?
Tydzień XXXIII. Dzień 2.:Jak być bezpiecznym nie tylko na wakacjach? / Jakie znamy figury geometryczne?
Tydzień XXXIII. Dzień 3.:Jakie będą wakacje? / Czy umiemy obliczać obwody figur?
Tydzień XXXIII. Dzień 4.:Co zapamiętaliśmy z klasy 3? / Jak radzimy sobie z odczytywaniem temperatury?
Tydzień XXXIII. Dzień 5.:Dzień do dyspozycji nauczyciela
Materiały dla nauczycieli
Generator kart pracy

Nie znaleziono materiałów

Spróbuj wpisać inną frazę lub usunąć zawartość pola wyszukiwania.

Materiał dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555